| خداحافظی |

| خداحافظی |

| خداحافظی |

| خداحافظی |

| خداحافظی |
| خداحافظی |
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
| خداحافظی |



ژانر:  درام... تراژدیک حتی! | سال انتشار: 2016


خلاصه داستان
داستان این پست، خداحافظی خودم هست از صنعت ترجمه، زیرنویس، وبلاگ‌نویسی و (غیره :دی)
 
سخن مـترجـم

از جملات کلیشه‌ای هر آغازی، پایانی داره و اینا که بگذریم، به واقع برام سخت هست خداحافظی از کار و مخاطب‌هایی که خیلی دوستشون داشتم و تقریبا زندگیم رو براشون گذاشتم (چه شب‌هایی که با زیرنویس زدن صبح نشد!) اما خب چه میشه کرد، رسم زمونه است دیگه.

سایت، وبلاگ، اکانت سابسین و غیره همگی آنلاین خواهند موند و مخاطبین گرامی می‌تونند از مطالب و زیرنویس‌ها استفاده کنند، گرچه موضوع جدیدی پست نخواهد شد و در واقع اینجا حکم آرشیو رو خواهد داشت.

بدرود!

با تجدید احترام

کیارش برکینگ بد

 


تعداد بازديد : 234
شنبه 27 شهریور 1395 ساعت: 13:43
نویسنده:
نظرات(4)
بخش نظرات این مطلب
این نظر توسط sayan در تاریخ 1396/05/28 و 3:16 دقیقه ارسال شده است

sayan

کیارش بریکینگ بد
یه دنیا خاطره
ممنون به خاطر همه چی
پاسخ : خواهش میکنم... ممنون از شما برای همراهی در این خاطره :x

این نظر توسط Helian در تاریخ 1396/03/15 و 13:49 دقیقه ارسال شده است

Helian

من آدم سخت پنسندی بودم برای ترجمه... خیلی وقت ها یک فیلم پنج تا ساب داشت هر پنج تا رو چک میکردم که با بهترین ترجمه ببینم و حقیقتاً خیلی سخت یادم میاد باری باشه که ساب شما و تورج خان برای من بهترین ساب نباشه.
هر جا که هستید خداوند یاور و نگهدارتون باشه و پشت سر هم موفقیت سراغتون بیاد شکلکشکلک

این نظر توسط مصطفی در تاریخ 1396/02/11 و 2:25 دقیقه ارسال شده است

مصطفی

حیف شدشکلک

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1395/07/19 و 15:51 دقیقه ارسال شده است

مهدی

نه نرو . من کل برکینگ بد و با تو خاطره دارم



کد امنیتی رفرش
مطالب تصادفی
ورود کاربران
لینک دوستان