تـرجـمه‌های کیارش - 9

تـرجـمه‌های کیارش - 9

تـرجـمه‌های کیارش - 9

تـرجـمه‌های کیارش - 9

تـرجـمه‌های کیارش - 9
تـرجـمه‌های کیارش - 9
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
| ترجمه فیلم Rio 2 2014 |



ژانر: کمدی، فانتزی
سال انتشار: 2014
امتیاز: 6.7/10



خلاصه داستان
آبی و جول به همراه سه فرزند خود در شهر ریودوژانیرو زندگی میکنند . زمانی فرا میرسد که جواهر تصمیم میگیرد به بچه هایشان پرواز کردن و زندگی به مانند دیگر پرندگان را یاد دهد . او به این نتیجه میرسد که باید بچه ها را به جنگلهای آمازون برای آموزش ببرد. آبی در تلاش است تا خانواده را با وضعیت جدید و همسایگان جدید در جنگل آمازون آشنا کند . او با مشکل بزرگتری دست و پنجه نرم می کند . جنگل وحشی و هزاران موجود خطرناکی که ممکن است برای خانواده او مشکل ایجاد کند .
 
سخن مـترجـم
خب، سلام به دوستان عزیز. امروز نسخه بلوری قسمت دوم
انیمیشن زیبای ریو اومد و سریعاً کاره ترجمه شروع شد.
امیدوارم لذت ببرید.

 


تعداد بازديد : 256
دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت: 11:02
نویسنده:
نظرات(0)
مشاهده ادامه مطلب
| ترجمه سریال House of Cards | فصل 2 | قسمت آخر |


ژانر : درام
وضعیت پخش : پایان فصل دوم
شبکه : Netflix

خلاصه داستان

فرانسیس آندروود نماینده کنگره بعد از گذروندن دوره ای سخت و پر فراز و نشیب بالاخره پست معاون رئیس جمهوری را که از ابتدا فکر میکرد متعلق به اوست، با چنگ و دندون بدست آورد و دشمنان خود را یکی بعد از دیگری کیش و مات کرد. حالا او و همسر منحصر بفردش، کلیر آندروود باید یک تنه در برابر تهدیدها و خطرهای جدید پیش روی خود بایستند.
ریموند تاسک از فرانسیس میخواد که اعمال سیاسی خلاق قانونی که انجام داده را جبران کند یا اینکه با مجازات رو به رو شود.از طرف دیگر کلیر نیز باید با افزایش نور عکاسان و خبرنگاران سمج و فضول مقابله کند تا حریم شخصی خود و فرانسیس را حفظ کند.
نباید زوئی بارنز خبرنگاری زبر و زرنگی که در فصل برای بدست آوردن اطلاعات دست اول با فرانسیس رابطه داشت را نیز فراموش کرد. او حالا به حقایق پشت پرده سیاه کاری های افراد کنگره و رده بالا علی الخصوص فرانسیس نزدیک تر میشود...
آیا زوئی عاملی خطرناک برای آندروود ها خواهد بود؟ آیا ریموند تاسک از پیشرفت های فرانک جلوگیری میکند؟ آیا فرانک و کلیر که همیشه بر راه خودشون مصمم و مقتدر هستن، شکست بدی میخورند یا پیروز میشوند؟ برای جواب ها باید سریال رو دید!

سخن مـترجـم

عده زیادی از فارسی زبانان عزیز تا کنون صبر پیشه کرده اند تا زیرنویس خوبی از خانه پوشالی منتشر گردد و سپس به تماشای آن بنشینند ، دراین مدت به همت خود بینندگان ترجمه هرقسمت بصورت متفرقه گذاشته شده وهمزمان درخواست های فراوانی از سوی کاربران به بنده وسایر مترجمان مبنی بر ترجمه فصل دو سریال داده شد و من به شخصه بخاطر احترامی که مترجم اصلی سریال داشتم، از انجام اینکار سرباز میزدم ، تا اینکه سه ماه گذشت و کنسل شدن ترجمه سریال اعلام گشت. بدین ترتیب کار ترجمه را آغاز کردم تا ترجمه‌ای با کیفیت و درخور شأن سریال را خدمت شما عزیزان تقدیم کنم، امیدوارم که در این راه موفق بوده باشم

 


تعداد بازديد : 1852
چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت: 11:00
نویسنده:
نظرات(6)
مشاهده ادامه مطلب
| ترجمه فیلم The Hobbit : The Desolation Of Smaug |

Hobbit
ژانر: ماجرایی ، درام ، فانتزی
سال انتشار: ۲۰۱۳
امتیاز: 6.5/10

ستارگان : Ian McKellen, Martin Freeman, Richard Armitage
کارگردان : Peter Jackson


خلاصه داستان
در حالی که "دورف‌ها" همراه "بیلبو بگینز" و "گاندولف خاکستری" به سفر پرماجرای خود برای باز پس گیری "اره بور" ، یعنی وطنشان از "اسماگ" ادامه میدهند، "بیلبو بگینز" تحت تاثیرات حلقه‌ی جادویی و مرموز قرار میگیره و تسخیر آن می شود و در این بین شاهد نشانه های خیرش تاریکی از "دول گوردور" نیز خواهیم بود.
 
سخن مـترجـم
سعی شده تا ترجمه کاملا به کتاب هابیت و همچنین کتاب و فیلم ارباب حلقه ها وفادار باشد از این رو گاهی دیالوگ ها بصورت حماسی ترجمه شده اند، تمام سعی خود را کردیم تا مفهومی ترین ترجمه را ارائه کنیم و به همین خاطر ویرایش این زیرنویس بالا 36 ساعت به طول انجامید.

هدف ما نه ریلیز سریع زیرنویس، نه تعداد بالای دانلود و نه حتی تعداد بالای ریت است، بلکه هدفمان این است که بهترین و با کیفیت ترین زیرنویسی را که در شان هابیت و خالق آن جی.آر.آر.تالکین است برای تالکین دوستان و عاشقان سرزمین میانه ارائه دهیم امیداریم از دیدن این فیلم زیبا لذت ببرید.

 


تعداد بازديد : 217
سه شنبه 05 فروردین 1393 ساعت: 10:00
نویسنده:
نظرات(0)
مشاهده ادامه مطلب
| ترجمه فیلم 47Ronin 2013 |

| تیم ترجمه ایران فیلم تقدیم می‌کند |


47 رونین
ژانر: اکشن ، ماجرایی ، فانتزی
سال انتشار: ۲۰۱۳
امتیاز: 6.6/10
ستارگان : Keanu Reeves, Hiroyuki Sanada, Ko Shibasaki
کارگردان : Carl Rinsch


خلاصه داستان
گروهی از سامورایی ها برای گرفتن انتقامِ
مرگ ناجوانمردانه استاد خود از یک شوگان بی رحم به پا می خیزند .
 
سخن مـترجـم
به علت یک سری ناهماهنگی و دیدوبازدید های ایام عید تعداد مترجمین از سه به یک نفر رسید !! باوجود اینکه تعداد خطوط چندان زیاد نبود اما وقت زیادی براش صرف شد، گمون کنم یکی از بهترین ترجمه‌هام شده، امیدوارم بپسندید و لذت ببرید

 


تعداد بازديد : 175
شنبه 02 فروردین 1393 ساعت: 18:00
نویسنده:
نظرات(0)
مشاهده ادامه مطلب
| Suicide Squad | معرفی گروه ضدقهرمان سریال Arrow

 



به مناسبت قسمت 16 فصل 2 سریال پیکان ،

که در آن شاهد حضور گروهی به نام Suicide Squad خواهیم بود

در ادامه پست به معرفی این گروه و اعضاش میپردازیم.


تعداد بازديد : 319
چهارشنبه 28 اسفند 1392 ساعت: 0:00
نویسنده:
نظرات(0)
مشاهده ادامه مطلب
| ترجمه فیلم Rescue Dawn 2006 |



ژانر: اکشن ، بیوگرافی ، ماجراجویی
سال انتشار: 2006
امتیاز: 7.4/10



خلاصه داستان
داستان زندگي واقعي ديتر دنگلر خلبان جنگنده نيروي هوايي آمريکا که در اولين پرواز عملياتي خود بر فراز لائوس، ‏سقوط کرده و اسير مي شود. امتناع وي از امضاي انزجار نامه اي عليه ارتش آمريکا موجب فرستاده شدن وي به ‏بازادشتگاهي کوچک در ميان جنگل مي شود. جايي که گروه بسيار کوچکي از اسرا حدود 2 سال در آنجا زنداني بوده ‏اند، ولي ديتر قصد اقامتي طولاني در چنين مکان مخوفي را ندارد. نقشه وي براي فرار از سوي تني چند به دليل ‏مخاطرات فراوان با استقبال روبرو نمي شود. اما يکي از زنداني ها به نام مارتين ديون موافقت خود را براي اجراي ‏نقشه فرار اعلام مي کند. ولي اين فقط يک آغاز است...
 
سخن مـترجـم
این فیلم یکی دیگر از شاهکارهای کریستین بیل هست که واقعاً ارزش دیدن داره. البته یکی از بهترین فیلم های جنگی که تا الان دیدم هست. این فیلم رو با دوست و همکار همیشگیم کیارش جان انجام دادم که یکی از قوی ترین ترجمه های بنده شده چونکه چندین بار ویرایش شده و با بهترین کیفیت در اختیار شما دوستان قرار می گیره. در آخر امیدوارم از دیدن این فیلم با این زیرنویس لذت ببرید و مثله همیشه ریت ها و نظراتتون رو از ما دریغ نکنید. ممنون.

 


تعداد بازديد : 269
جمعه 18 بهمن 1392 ساعت: 10:00
نویسنده:
نظرات(0)
مشاهده ادامه مطلب
| ترجمه فیلم The Truth About Emanuel 2013 |



ژانر:درام | هیجانی
سال انتشار: ۲۰۱۳
امتیاز: 6.2/10



خلاصه داستان
یک دخترِ جوانِ دردسرساز مشغولیت و درگیری ذهنی نسبت به همسایه ی جدید و مرموزشان پیدا می کند همسایه ای که شباهتِ بسیار عجیبی به مادرِ از دنیا رفته ی او دارد…
 
سخن مـترجـم
خب بالاخره ترجمه این فیلم هم تموم شد به سرعت و با کمک دوست خوبم کیارش جان با بهترین کیفیت این زیرنویس در اختیار شما دوستان قراره میگیره. در آخر امیدوارم از دیدن این فیلم با این زیرنویس لذت ببرید و ریت و نظراتتون رو از ما دریغ نکنید.
یک نکته در مورد این فیلم بگم که فیلم بسیار قشنگیه و بزودی قراره که دوبله اختصاصی از ایران فیلم در سایت قرار بگیره که کار دوبله این فیلم هم اگه اشتباه نکنم قراره بعد از ترجمه بنده شروع بشه.

 


تعداد بازديد : 194
سه شنبه 01 بهمن 1392 ساعت: 10:30
نویسنده:
نظرات(0)
مشاهده ادامه مطلب
ليست صفحات
تعداد صفحات : 12